Váš košík je momentálně prázdný
HOME >Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

 

Tyto obchodní podmínky platí pro internetový obchod http://ekiosek.radio1.cz/ provozovaný firmou JEDNA, s.r.o. (prodejce) a objednavatelem (kupujícím) zboží. Řídí se platnými zákony ČR a zákony platnými v EU.

 

1. Objednání zboží

Objednávka je možná pouze formou vyplnění a odeslání objednávky na stránkách http://ekiosek.radio1.cz/. Prodejce si může vyžádat potvrzení objednávky (autorizaci). Objednávka zboží je návrhem kupní smlouvy. Smlouva vzniká a stává se pro obě strany závaznou zaplacením zboží prodejci. Potvrzení o přijetí objednávky, včetně její rekapitulace, ceny a platebních instrukcí bude obratem odesláno na e-mailovou adresu objednavatele.

 

2. Dodací a platební podmínky

Po odeslání objednávky dojde k registraci zakázky a objednávající dostane ihned obratem rekapitulaci objednávky na jím uvedenou e-mailovou adresu, variabilní symbol pro platbu, částku k platbě včetně poštovného a bankovní spojení.

Objednávku si můžete vyzvednout buď osobně nebo vám ji zašleme prostřednictvím České pošty s.p. (obchodní balík).

Platbu za zboží lze provést:

a) hotově při osobním odběru v Radiu 1, Říčanská 3, Praha 10, a to v pracovní dny od 9 do 17 hodin.

V tomto případě neplatíte navíc NIC.

b) předem a to převodem z účtu nebo vkladem v hotovosti na náš účet u Komerční banky, číslo účtu: 107-4131560217/0100 a to maximálně do 5 dnů po odeslání objednávky. Platba musí být vždy označena přiděleným variabilním symbolem (číslo objednávky). Jakmile bude platba připsána na náš účet, zboží odešleme v nejkratším možném termínu.

V tomto případě platíte navíc pouze poštovné a balné, celkem 30 Kč.

c) na dobírku - objednávku vám zašleme prostřednictvím České pošty s.p. (Obchodní balík).

 

V tomto případě platíte navíc poštovné, balné a doběrečné, celkem 100 Kč.

Při hodnotě jednorázové objednávky od 1000 Kč výše neplatíte poštovné, balné ani doběrečné za dopravu po ČR.

 

 

3. Termín dodání

Každý produkt má ve své kartě uvedenu skladovost. Pokud je zboží skladem, expedujeme jej v následujících 48 hodinách.

 

4. Vrácení zboží

Kupujete-li zboží jako soukromá osoba, máte možnost od objednávky do 14 dnů od převzetí zboží odstoupit (v souladu se zákonem č. 367/2000). V tomto případě Vás prosíme o:

 

  • odeslání písemné Žádosti o odstoupení smlouvy na adresu provozovatele (uveďte zde číslo objednávky, datum nákupu a číslo účtu, kam má být platba vrácena)
  • zboží musí být nepoškozené, v původním obalu, nepoužívané, kompletní (tj. Příslušenství, záruční list atd)
  • kupující musí prokázat originál dokladu o koupi
  • zboží neposílejte na dobírku
  • zboží doporučujeme pojistit
  • osobní vrácení zboží na adrese provozovatele firmy JEDNA, s.r.o.

 

Při dodržení výše uvedených podmínek pro vrácené zboží Vám zašleme peníze za zboží převodem na Váš účet a to nejpozději do 10 pracovních dnů od fyzického obdržení zboží.

Do garance vrácení peněz nejsou započítány náklady spojené s dopravou a expediční poplatky.

V případě nesplnění výše uvedených podmínek /např. zaslání zboží zpět bez Žádosti oodstoupení smlouvy s náležitými údaji/, nebude na odstoupení od smlouvy brán zřetel a zboží bude na náklady odesílajícího vráceno zpět.

 

5. Storno objednávky

Prodávající si vyhrazuje právo storna objednávky, jejíž předmětem je zboží, které se již nevyrábí nebo nedodává. V tomto případě bude ihned a bez odkladu kontaktovat kupujícího. V případě, že již kupující zaplatil kupní cenu, bude mu tato částka v nejkratším možném termínu převedena zpět na uvedené číslo účtu.

 

6. Záruky

Záruční doba začíná běžet ode dne převzetí kupujícím, dle zákona se záruka vztahuje na 2 roky.

Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží způsobené jeho užíváním nebo jeho neodborným užíváním.

 

7. Reklamace

Při dodání zboží je kupující povinen překontrolovat zboží ihned po jeho převzetí. Jeví-li zboží zjevné vady, je kupující povinen reklamovat toto zboží u prodávajícího ihned, nejpozději následující den. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.

Při osobním odběru v provozovně je kupující povinen zkontrolovat zboží při jeho přebírání. Jeví-li zboží zjevné vady, je kupující povinen reklamovat toto zboží u prodávajícího ihned. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.

Vznikne-li nárok na reklamaci, pošlete písemné oznámení o zjištěné vadě na adresu provozovatele (včetně čísla objednávky, data nákupu, daňového dokladu, záručního listu a podrobného popisu vady). Zboží musí být nepoškozené, v původním obalu, nepoužívané, kompletní (tj. včetně příslušenství).

Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů počínaje dnem uplatnění reklamace (pokud nedojde k jiné dohodě mezi prodávajícím a kupujícím).

 

8. Poštovné a balné

Poštovné je počítáno dle tarifů České pošty s.p.

Balné je oceněno vždy pro celou dodávku PAUŠÁLNĚ částkou 10,- Kč. Cena za balné se připočítává k výsledné ceně za zboží.

Při hodnotě jednorázové objednávky od 1000 Kč výše neplatíte poštovné, balné ani doběrečné za dopravu po ČR.

Snažíme se maximálně snižovat náklady zákazníků na zasílání zboží.

 

Internetové obchody online, srovnání cen - Dobchody.cz | Katalog 4obchody.com | NEJshopy.eu | Výměna odkazů | Naakup.cz | Osobní trenér fitness | Frodovy deskové hry | eShop-katalog.cz :: internetové obchody a vyhledávač zboží na jednom místě | OnlineShopy.cz | Katalog internetových obchodů | Katalog českých internetových obchodů | AB-bazar-SEO katalog firem